close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הזמן לפרק: כך תדעו שהגיע הזמן להציע את הרכב לפירוק

מערכת שורשב חשוון, תשפא20/10/2020

מרגישים שהרכב שלכם עשה את שלו? הרכב נפגע בתאונה ושבק חיים? הגעתם למקום הנכון, אולי זה הזמן להציע אותו לפירוק רכבים

תגיות:
צילום: freepik
במאמר הבא נסביר מה זה פירוק רכבים, איך תדעו שהגיע הזמן להציע את הרכב לפירוק וגם, האם זה משתלם לכם? כל התשובות.

פירוק רכבים – מה זה בכלל?
אנחנו מניחים שגם לך, כמו לרבים אחרים, יש את המכונית המיתולוגית שלו שהוא פשוט מסרב להיפרד ממנה. אך כמו כל דבר אחר בחיים, סביר להניח שגם למכונית שלך יצטרך להיות סוף.

במצב בו המכונית יצאה מכלל שימוש, ואת המקרים נפרט בהמשך, כדאי לכל לשקול לשלוח את הרכב לפירוק. מעבר לעובדה שלא תצטרכו להתעסק עם מכירה של רכב שיצא מכלל שימוש ולבזבז המון אנרגיה, אולי גם תוכלו
צילום: freepik
לקבל סכום כסף יפה על החלפים.
פירוק רכבים ומיצוי עלות החלפים שלו יאפשר לכם לפחות לסגור את הפרק עם הרכב המיתולוגי בחיים שלכם ולצאת לדרך חדשה. זה הזמן לשים את הרגשות בצד, לתת לרכב הישן שלכם את הכבוד המגיע לו, להעביר למגרש פירוק רכבים ואולי גם להרוויח קצת כסף על הדרך.

איך תדעו שהגיע הזמן?
לפעמים תצטרכו לשלוח את הרכב שלכם לפירוק בטרם עת בגלל תאונה שהשביתה אותו לגמרי. במצב כזה, סביר להניח שלרכב נגרם נזק בלתי הפיך ואולי באמצעות פירוק הרכב יהיה ניתן להציל את הרכיבים הפנימיים ולבצע בהם שימוש ברכבים דומים אחרים.
במקרים אחרים תצטרכו להציע את הרכב לפירוק כאשר הוא פשוט הגיע לשלב שהוא עשה את שלו ולא יכול יותר. זה בדרך כלל קורה במכוניות ישנות ומיתולוגיות, כאלה שסביר להניח שיש לכם אליהן סנטימנטים מיוחדים.

עם הזמן וכתוצאה מבלאי טבעי, הרכב נשחק ומתבלה, המצב של המערכות המכניות שלו מחמיר וגם במידה והוא יכול עדיין לתפקד, סביר להניח שתצטרכו להוציא המון כספים על מנת לתחזק אותו ולתקן את התקלות שבטוח יגיעו.

כך מתבצע התהליך
ברגע שאתם מבינים שהרכב שלכם שבק חיים ועליכם להיפרד ממנו, תוכלו להציע אותו לפירוק. במצב כזה, גרר מיוחד יגיע אל האזור בו הרכב נמצא ויגרור אותו למגרש ייעודי לפירוק רכבים.

במגרש לפירוק יש צוות מקצועי שכל תפקידו הוא לפרק את הרכב ולמיין את חלקי החילוף שלו. במידה ויש חלקי חילוף שיכולים לתפקד ברכבים אחרים, תקבלו עליהם הצעת מחיר ותוכלו למעשה למכור אותם. כמובן שאת חלקי החילוף שיצאו מכלל עבודה ימיינו לפסולת.

אתם ודאי שואלים את עצמכם למה לכם לקחת את הרכב לפירוק. אז התשובה היא פשוטה, סביר להניח שבאמצעות התהליך הזה תוכלו להציל קצת מהכבוד של הרכב וכמובן להרוויח כמה פרוטות על חלקי החילוף שלו, מה שוודאי הייתם מתקשים לעשות בשוק החופשי.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה